HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Les réactions émotionnelles des consommateurs aux messages des distributeurs sur le développement durable

Keywords : Marketing
Document type :
Book sections
Complete list of metadata

https://hal-agroparistech.archives-ouvertes.fr/hal-01586698
Contributor : Eva Legras Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, September 13, 2017 - 10:31:25 AM
Last modification on : Tuesday, September 7, 2021 - 3:36:08 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01586698, version 1
  • PRODINRA : 384529

Citation

Patricia Gurviez, Gaëlle Le Goff. Les réactions émotionnelles des consommateurs aux messages des distributeurs sur le développement durable. Laure Lavoratta. Marketing et développement durable: du distributeur au consommateur, Economica, pp.179-192, 2016, Recherche en Gestion, 2717869131. ⟨hal-01586698⟩

Share

Metrics

Record views

97